27 Kasım 2008

feyt apegeynst yor vil

şu dünyada elimizde olmayıp da elimizde olmasını istediğimiz ne çok şey varmış meğer. günler, aylar, yıllar bişileri elde etme hayalinin peşinde geçiyor. kimse de buna "dur, aaa, yavaş, hooop sakin, kime diyorum" diyemiyor. diyenlerinse içi kerim kerim kemiriliyor. aç gözlü müyüz neyiz, hep bana hep bana tarifesi, hepsi benim olsun indirimi.
neyse.
bitmedi! tiridine banıyoruz ve günlük astroloji ile
devam ediyoruz:
Akrep

27.11.2008
Aşk Yaşamı: Aşka bakışınızı biraz gevşetebilir, kendinizi baskılamaktan kurtulabilirsiniz. Bu duygu, yaşamınızda özel bir yer tutuyor. Bu da, zor bulan, zor seven, zor ilişki sürdürülen biri olarak bilinmenize yol açıyor.

İş Yaşamı: Ayağınızı sağlam basmanız halinde, ciddi engellerinizi ortadan kaldırabileceksiniz. Bugünlerde enerjinizi yoğunlaştırdığınız işlerde, birtakım ortaklık türü ilişkilere karşı uyanık olmanız gerekiyor.

Para Durumu: Akşam bir para tartışmanız olabilir. Paranızı doğru yerlere kanalize etme konusunda sabır göstermeniz gerekiyor. Bu konudaki acelecilik, size gelecekte üzüntü yaşatabilir.

Dikkat: Bazı önyargılarınızdan kurtulmanız yararlı olacak. Geniş biri olarak değerlendirip sorunlarına uzak durduğunuz bir yakınınızın koşullarını iyice gözden geçirmeniz gerekiyor
anlaşıldığı üzere, gevşemem gerekiyor, ayağımı sağlam basmam gerekiyor, uyanık olmam gerekiyor bununla da yetinmeyip gözden geçirmem gerekiyor... tabi ki de bunların hiçbirine uymak zorunda hissetmiyorum kendimi fakat şöyle bir durum var, her gün her gün astroloji peşinde koşan bir kızcağız değilimdir , ne zaman baksam benzer bir yazıyla karşılaşmak da bayıyor, eninde sonunda "harika bir gün geçireceksin çocuk!" yazacak bence.. o günü sabırla bekliyorum.
fateeeeee, up against your will
through the thick and thin
he will wait until, you give yourself to hiiiiiiiiiiiim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder