7 Aralık 2014

gratis indiriminden neler aldim

Bu pazar Berlin'de olmam nedeniyle pazar postası hazırlayamadım ama taa bir ay önceden yazmış olduğum yazıyı postalarım. Aşağıdaki ürünlerden kullanıp da memnun kalmayan varsa lütfen ses etsin.
Geçenlerde Melissa'yı uyuttuktan sonra para çekmeye gittim, dönüşte yolumun üstünde olan Gratis mağazasının icindeki kalabalık dikkatimi çekti ve önünde de boş park yeri bulunca tüm taşlar yerine oturdu ve "Bu bir işaret kizim, bir bak bakalım ne oluyor.." dedim ve mağazaya daldım. 50% indirim ve Gratis Kartınız varsa artı 40 % indirim vardı. Ay dedim ne hoş ne hoş.  Aşağıda gördüğünüz ürünleri aldım:) Aslında ben günlük kullandığım ürünlere, cildime çok sık değiyorlar diye servet öderim ama bu sefer yeni deneyimlere açık olmaya kararlıydım bu ucuzluk sayesinde  makyaj malzemelerine de el attım.



1-The Balm HoundStooth Allık:
The Balm Markasıyla tanışmam kutularına aldanmamla başlıyor da diyebiliriz. Daha önceden far kitini almışlığım var ama pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Gratiste de gördüğüm anda alıp almamak arasında gidip geldim fakat en sonunda yine ambalaja yenik düştüm. Pişman mıyım? Hayır. Bu defa ürünü çok beğendim, farlar sür sür rengi belli etmezken allığı gayet samimi bir renk veriyor. Yanımda taşımaya da bayılıyorum, ambalajı gördükçe mutlu oluyorum.

2-Gosh Smokey Eye Shadow:
Gosh markasını uzun yıllar İngiltere'de yaşayan bir arkadaşım uzunca anlatmıştı sonra şans eseri Türkiye'de gratislerde satılmaya başladığını öğrendim. Gratis'e girer girmez ilk koştuğum stand Gosh standıydı. Marka, kafası bir türlü smokey eye makyajina basmayan ben için smokey eye paleti yapmış, buradan kendilerine teşekkür ederim. Kutunun üstünde , her renk için bir numara verilmiş ve bu numaradaki renkleri nereye süreceğiniz de gösterilmiş. Sürümü de güzel, toz olup dağılmiyor da.. Beni mutlu etti Gosh. Yukarıdaki iki rengi de aldım, ikisi de günlük makyaj için elverişli, çok dikkat çekmiyor ama isteden buğuyu da veriyor.

3- Gosh Smokey Eye Liner
Bu kalemimiz de yine makyaj becerisi karnede zayıf olan ben gibiler için tasarlanmış. Bir ucuyla galemi sürüp diğer ucundaki süngerle dağıtıyorsunuz. Gayet kolay. Gosh seni çok sevdiğimi söylemiş miydim? İyi ki tanıştık:) Bu ürün biterse direk gider alırım aynısından.

4-The Balm Concealer
Paketin de yoktu ama neyine kanıp seni aldım bilemiyorum the balm concealer, fırçayla sürülmezsin, elle sürülmezsin, rengin olduğundan açık duruyor suratta, kalbim kırık.

5-Toni and Guy Nourish Reconstruction Saç Maskesi
Saçlarımı banyodan banyoya tarayabildiğim için banyo günü (vallahi sadece pazar değil, küçükkendi o) keyfime göre krem ya da saç maskesi kullaniyorum. Aslında pek de keyfime göre değil, saçlarımı spraylediysem, fönlediysem maske, pek oynaşmadıysam saç kremi. Bu maskeyi ikinci kez kullanıyorum, diğer maskeler gibi saçta ağır bir his bırakmıyor ve yumuşacık yapıyor, daha iyisini görene denk yola birlikte devam edeceğiz.

6-Toni and Guy Damaged Hair Serisi
Saçlarım aslında pek de damaged sayılmaz ama yıllaar sonra işlem yaptırdığım için •o da alt tarafı ombre ha• hadi dedim bundan alayım daha iyi gelsin saçıma, varsa yıpranan yerler onarsın. Çok büyük fark gördüm mü hayır. Sanırım bitirince yine bebek şampuanına ve saç yağına döneceğim. Bebek şampuanının tek dezavantajı az köpürmesiyken en büyük avantajı ise kimyasallardan uzak duruyor saç deriniz.

7-The Balm Put A Lid On It Göz Makyaj Bazı
Bu ürün gerçekten çabucacık koruyor, "hemen bir kalem bir far sürüp çıkacağım" durumuna bire bir ve baz olarak da gerçekten iyi, kaşıntı yapmıyor.

8-11 Real Techniques Makyaj Fırçaları
Hem pudra fırçasını hem de far fırçalarını aldım. BIr mac olmasalarda make foreverla falan kapışırlar. Çantaları da çok hoş yolculuk için ya da çantada taşımak için. Fırçaya uzun bir süre servet vermem sanırım, kankasın real techniques.

9- Pauline Saç Açıcı Spray
Günahlarım affolsun ombreden sonra kanıma bir daha sarı daha sarı hissiyatı girdi, yaza kadar platini bulmazsak iyi haha:) Ürünün kutusunda kullandıktan sonra güneşe çıkarak ya da  saçınızı kurutarak sarartabilirsiniz diyor. Ben yazanın yalancısıyım. Kullanınca bilgilendireceğim.

10- Gosh Velvet Touch Primer Anti Wrinkle
Primerim yok mu var ama şu kaz ayaklarından sonra anti wrinkle yazan çöp kovası bile satabilirsiniz bana. Internetteki yorumlarına baktım şahane diyor ingiliz, amerikan bakalım bir türke yarayacak mı keh keh..






2 yorum:

  1. 9- Pauline Saç Açıcı Spray sakın kullanmayınn :) ben öğrencilik dönemimde boyasız saçlarıma kullanıyorum ve sonuç kızıl oldu kınalı gibi :)) Boyalı saçı açmıyor aksine sertleştiriyor :(

    YanıtlaSil
  2. Aaa teşekkür ederim çok ama çok fenaymíş o zaman 😔

    YanıtlaSil