31 Aralık 2011




merhaba,
hızlı geçen ama bir o kadar da şahane geçen 2011in ardından 2012 geliyor.
2012 daha güzel olacak bence. 2010dan beri hep iyi geçiyor yıllar. ya da ben saf gibi her naneye hemencecik mutlu oluyorum haha. geçen arkadaş ben böyle yazınca tivıtırda " bayıldım elindekiyle yetinmesini bilmene" demiş. hoşuma gitti.
1 ay önce 29u devirdim ve 30dan gün almaya başladım.
özet olarak şunu öğrendim: kusur bulmak, dudak büzme acaip kolay. mutlu olmayı bilmek ise zor ama gerçekleştirince çok keyifli.
yani sevdiğin şeylerle uğraşıyorsan, çevrende sevdiğin insanlar varsa ve mutlularsa daha ne olsun. bu "detaylama" konusunda çıkarcı olmak lazım. seni mutlu edecek detaylara takılıp kalmak, üzenlerden ise uzaklaşmak. işte bu kadar kolay. sevdiceğim dediklerinin hep daha mühim işleri mi var yol ver gitsin, bıdı bıdı beynini çemkiren insanlar mı var arama hep başka şeylerle meşgul ol. ben buna zararsız bencillik diyorum. kendini mutlu etmek adına beyaz bencillik. seni mutlu edenlerle, gülümsetenlerle, insan ya da eylem enerjini çalanlarla değil üstüne enerji ekleyenlerle ol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder