31 Ağustos 2012

hava soguk eller cepte

hayvanlari o kadar seviyorum ki. gecenin 3.52sinde boyle bir post nereden aklima geldi diye sormayacaksin yegen. geldi iste.  bir fotografla karsilastim albumde az sonra buraya da ekleyecegim. soyle ki hayvanlari sevmeyen birisiyle paylasimim zor olur  gibime geliyor.
kopekler, baliklar, sebekler, filler, geyikler, foklar ve ayi baliklari sizi cok seviyorum cok sevimlisiniz hep var olun. kuslarin adini anamadim bak. ama simdi bir kus fotografi geliyor. kesmeseker'den "zaten" sarkisini dinliyoruz orada "yabanci gibi aradim seni aramizda" diyor, gerci o sarkinin a'dan z'ye her sozu guzel  ama iste o "aramizda" bence bu fotograf. hatta o sarki bastan sona bu kusa yakisiyor, guvercin sanirim, iste bu guvercinli klip cekilmeli o sarkiya..

asolator: basliga bakip havanin nesi soguk demeyin o da ayni sarkidan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder