30 Kasım 2014

pazar postasi 2

Haftanın Şarkısı: David Bowie'nin en sevdiğim şarkısı David Lynch ile birleşince şahane birşey oluyor haliyle, kaç yıl geçti sıkılmadık, sıkılmayız.




Haftanın Ready To Weari: Hotic'in bu sezon en begendiğim botlarından birisi bu. Etekle, skinny jeanle, ispanyol paça pantolonla, taytla, neyle istersen giyebilirsin:) Hal ∫öyle olunca dayanamadım aldım.

Haftanın Tasarım Giyisisi: Balmain biker jean tam bir asi.

Haftanin Bebek Ürünü: TinyLove'un bu baby gym'i sayesinde kabus olan ilk aylarım rahatlamıştı, Kucaktan inmek istemeyen melissa, Bu babygymde yok aynada kendine bakarken, efendime söyleyeyim, asılı oyuncakları tekmelerken türk kahvesi içmeye fırsatım oluyordu. Yeni annelere şiddetle tavsiye ederim.

Haftanın Sözü: :)
Haftanın Fit Motivasyonu: Pinterestte karşılaştığım bu fotoğraf beni silkelemeye yetti, arkadaş ne kadar sürede o karına sahip oldu bilmiyorum ama her dakikasına değmiş.

Haftanın Ünlüsü:  nIco'nun en sevdiğim fotoğrafı bu mu acaba? andy warholcular eddie'ye hasta olurken benim gönlüm hep nicodaydı. velvet underground nicoyla velvetti, kürklü venüsü ben masoch'dan değil nico'dan öğrenmeliydim mesela.. Şansıma nico da alman çıktı, tıpkı kadıköyde tanışıp aşık olacağım sven gibi, einstein gibi, marx gibi, martin luther gibi, papa gibi, mesut özil gibi, ,toni garrn gibi, killa hakan gibi.. tamam saçmalamayı kestim. shiny shiny shiny boots of leather, whiplash girlchild in the dark ..

also

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder