14 Aralık 2014

Pazar Postası Üç

Bu hafta hastalıkla geçti, önce Melissa sonra ben grip mi nezle mi artık adını bilemediğim birşey olduk ama fazla uzun sürmedi.
Tasarım bienaline gittim, "The future's not what it used to be" başlığıyla, gelecek ve geçmiş kaygısı güden işler vardı,  biennalden en beğendiğim iş, ofiste spor yapmayı sağlayan bilgisayardı, siz tuşları yumrukluyorsunuz, o ekrana yazıyor:)



Yıllar sonra kız kıza rakılı ortamlara karıştık ve evlere sabaha karşı 3-5 arası dağıldık, çok ama çok eğlenceliydi, yaşadığımı hissettim. Rakı içmeyi ne çok özlediğimi de  hatırlamış oldum. Bu hafta bir tanecik melek kalpli arkadaşım Tutkucuğum, nişanlandı, nişanı İzmir'deydi ama burada da aynı rakılı kutlamayı yapacağız diye söz verdi, karışmam. Çok çok mutlu olun hep:)


Haftanın Şarkısı: Bu  çarşamba Morrissey konseri olur da benim haftamın şarkısı başka ne olur? En sevdiğim Morrissey şarkısı bu aralar bu.



Haftanın Ready To Weari: Taa lise sonda kot ceketim olmuştu sanırım en son. Levis bu sene tekrar seve seve..


Haftanın Tasarımı: Karl Lagerfeld christmas kapsul koleksiyonu  çok ama çok dikkat çekici (bu dikkat çekici lafına da gıcığım ama gerçekten öyle bu koleksiyon behü)  çağ fotoğraf, instagram çağı. Buyrun fotoğraf makineli clutchlar, kol düğmeleri. Stilettoların arkasındaki detay yine çok şık.



Haftanın Bebek Ürünü: Eviniz benim gibi halısızsa ve bebeğiniz durdulamaz bir şekilde dört nala heyecanla emekliyorsa bence bir emekleme dizliği edinmenizin vakti geldi, acımasın, pamuk gibi kalsın dizler. Tek problem, dizlikler kayıveriyor sık sık yukarı çekmeniz gerekiyor, daha iyi model bulana kadar bunu sizinle paylaşıyorum.


Haftanın Sözü: Çevrenizde kendini pirenzez zannedenlere benden geliyor, selamımı söylersiniz.


Haftanın Fit Motimasyonu:Bu fotoğrafa her bakışımda hayranlıkla "Vay be" diyorum, vay be:) Ne kadar dengeli Hilaryciğimin kas dağılımı ayrıca fotoğraf da çok ama çok güzel. Karşınızda tam bir milyon dolar bebek Hilary Swank. Fotoğrafa tıklayıp büyük halini izlemek serbest.



Haftanın Ünlüsü: Her daim dişi olmayı bilmesiyle Monica Bellucci







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder