6 Aralık 2012

beslenme uzerine

kimse bana hayvanca yiyorum ama zayifim demesin! jared leto bile o yasta istediginde ayi gibi olmayi ve istediginde hastalikli bir gorunume sahip olmayi basariyorsa sudan bahanelerle "artik kilo veremiyorum" ya da "az yesem de kilo aliyorum" ya da "bilmem kim devamli yiyor ama zayif abi" cumlelerle gelmeyin bana abi. ben artik kanmiyorum siz naparsaniz yapin.
6 ay icinde obezden adonis adam oluvermis daha ne.

john lennonin katilini canlandirmak icin 28 kilo aliyor. bunun icin her aksam buyuk dominos pizza yiyor haagen dazslari mikrodalgada eritip su yerine iciyor, bu 27 kiloyu film sonrasinda geri vermek icinse raw food beslenme bicimini uyguluyor. raw foodda yiyecekleri cig ya da belli bir derecede isitilmis olarak yiyorsunuz, belli kurallar var, vejetaryen degil vegan degil artik son noktasi diyeyim size dogaya mudehale etmemenin. cihangir yogada derslere giderken hep ozel dersler verilirdi mantigi anlatilirdi bu raw foodun, yurt disindan raw food ascilari, hocalari getirtilirdi, pek ilgi duymadim ama o zaman da saygi duyardim simdi bir kez daha saygimi duyuyorum. ilgi duyana surada aciklayici link var http://www.hastane.com.tr/saglik/cig-besin-tuketme-akimi-raw-foodism-ne-kadar-saglikli.html


iste jared letonun normal hali
bu da normal ve kilo almis hali





bu da aidsli birini canlandirmak icin son filmindeki hali

fotograflar herseyi yeterince acikliyor daha ne diyem meahmut mu diyem?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder