25 Ocak 2014

Blogu canlandirma

Birden bire degisen hayatima alismaya calisirken bir yandan bloga agirlik versem diyorum ama nereden baslamam gerektigini bilmiyorum.
Su siralar bir elimde Melissa diger elim ya gazete ceviriyor ya da klavyeye dokunuyor, kitap okumaya henuz baslayamadim, aslinda uc tane bebek kitabini ayni anda okuyorum nedense onlari kitaptan saymadim cunku roman okumaya bayiliyorum ama henuz erken, kafami toparlayamiyorum.

Melissa cok tatli, isiklari, parlak renkleri cok seviyor, az korkuyor dunyaya alismaya calistigi icin, kucakta olmazsa agliyor, az once caddebostandan fenerbahceye kadar portbebede agladi, inat ettim kucagima almayacagim diye, sonra da uzuldum sonucta  korkuyor, tramvatik hissediyor, kucak onu anladigimin gostergesi.. bugun itibariyle ilk defa yardim almadan yalniz basima banyo yaptirdim onu baya kolay oldu. Banyo isini cozmeme sevindim cunku Baba aksamlari eve geldiginde yorgun oluyor, evet elinden geldiginin en iyisini yapiyor yardim etme konusunda ama bazen kiyamiyorum, yardim istemeye hehe.

Gelelim blog konusuna, bisiler yazayim desem, hic mi hic edebi insan degilim, okumayi severim ama yazma konusunda problemlerim var simdilik burada begendigim seyleri paylasmak istiyorum, bir pinterest kesfi olsun, begendigim bir internet alis verisi olsun ya da  fotograflar olsun:)

Hadi bir deneyelim.


Bu botu cok ama cok begendim.(Kahverengi olanini), Turkiye'ye ya da Almanya'ya shipping var mi arastirmalara baslayacagim.

Ben de boyle yuzukler takmak istiyorum hem de cok ama dogum nedeniyle siskin ellerim hala kendine gelemedi, az daha sabretmek gerek

Bebeklerde tulumlari cok seviyorum hele bir de organik olurlarsa:)

Anne, bebege cok yakin oluyor ne guzel sevdasiyla aldim stokkeyi sonra sonra "pek hafif degil neden bunu aldim ben?" diye kendime kizdim hatta aldigima pisman olacaktim az kalsin, neyse bir kere bagdat caddesini, o dengesiz kaldirimlarindan atlaya atlaya  kullaninca, sonrasinda ise soguk havalar kendini gosterince sicacik tutmasi ile beni cok mutlu etti stokke, simdi iyi ki almisim diyorum oyle soyleyeyim.
Kis kiti de hediyeydi ne kadar ekstra odeniyor bilmiyorum ama cok sicak tutuyor bayagi fark ettiriyor, deger. Aslinda tabii ettirecek, uretici firma Norvec? Oranin sogugunu hesaba katip yapiyorlardir :) "Hava cok soguk, disariya bebek cikmaz!" diyenlerin kafasini icine gommelik tama bu kit, karli havada, icinde bikiniyle  dursan bisey olmaz.




Bu aralar su sekilde yazilari okuyorum.

Farkinda olmadan bez canta koleksiyonum olusuverdi, seyehat ettigim sehirlerden hep ala ala bir de baktim birikmisler. Simdi devami gelsin istiyorum ve koleksiyondan ote severek kullaniyorum. Bunu cok begendim mesela.

BIr nikaha gideceksiniz ve kuafor icin vaktiniz mi yok, iste size  harika bir topuz yapma sirri. Topuzda kullanilan simit onceleri sirf h & m de vardi simdi bir cok bijuteride goruyorum.

Pisirip pisirip sunuyormusum gibi olacak ama Izlanda'yi gercekten cok mu cok ozluyorum. Boston ve New york planlarimizdan sonra belki Norvec beni sakinlestirir . Oyle de Izlanda boyle de Izlanda, guzel Izlanda..

Ayakkabilara takigim su aralar. En son yaptigim ayakkabi  alisverisi ise soyle:

 Bu hafta en cok su resme guldum.





haha hala guluyorum..




Huzurlu huzurlu  dinledigim muzik ise Takeshi Kitano filmleriyle tanidigim Joe Hisaishi:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder