20 Nisan 2014

pazar postası

Merhaba! Bir yandan yüksek lisans projeleri sıkıştırıyor diğer yandan Melissa büyüyor ve çabuk sıkılmaya başlıyor yani dikkatini bir oraya bir buraya çekmek gerekiyor... Bu koşuşturmaca da "Anneee imdaaat" dedim ve annem yanıma yardıma geldi bir aylığına..
Bugün aldık voleybol topunu caddebostan çimlerde karı koca voleybol oynadık çoook ama çooook zevkliydi. Bana kalmış olsaydı " Hayır, ya pusette aglarsa ne yaparız, boşver gitmeyelim" di fakat ağlamadı, bizi izledi,  iyi ki Sven'i dinlemişim, iyi ki çıkmışız.

Kırlangıç zeytinyağı sabununa bayılıyorum.











Tracy Hogg okuyorum ve taktikleri, yaşadıklarımız bire bir Melissa'da uyuşuyor.












Kahvaltıda yulaf ezmesi yemeyi çok seviyorum.








Buraya daha çok yazmak istiyorum ama sanırım anneliğin esiri oluyorum yazacak birşey pek yok şu an.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder