15 Haziran 2020

Jomela Pestemal

Wow  bloga yazmayali  yillar olmus. Bu süre zarfında Melissa 6 yaşına geldi bir de burada hiç bahsetmediğim bir oğlum oldu adı Lars. O da şimdi 4 yaşında. Üstüne bir de biz Almanya’da yaşamaya başladık.:) Ülke değişikliği dolayısıyla işimi de değiştirmek zorunda kaldım. Zorunlulul gibi geliyor kulağa ama severek yapıyorum. Anadolu kültürünün bir parçası olan peştemalleri Türkiye’de üretip Almanya’dan Avrupa’ya satıyorum. Bu iş nasıl başladı derseniz, herşey havuza, pikniğe denize giderken havluların çantalara sığmamasıyla başladı, hafif ağırlığa sahip ve emiciliği yüksek peştemal kullanmaya başladık ve rahatladık. Sonra bu rahatlığa başkaları da ulaşsın istedim. İşte benim küçük girişimimin hikayesi bu.:) Burada da bebeklerimden paylaşmak isterim. Daha fazlası için http://www.jomela.co adresini ziyaret edebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder