14 Ocak 2015

pazar postası dört

    Bu hafta yüksek lisans için bir sınava, bir sunuma ve iki projeye kasmakla geçti! Altından kalktım mı? Notlar verildiğinde göreceğiz:) Bir proje için bir robot tasarladım yakında tanıtım videosu çekip burada paylaşacağım.  Kar tatili nedeniyle bir proje jürim ve bir sınavım bu haftaya ertelendi, bakalım:) Yüksek lisans yapmak, daha doğrusu yeni birşeyler dinlemek gerçekten çok zevkli, ve o dersler sayesinde hayatınıza yeni giren insanlar.. çok seviyorum! Amaaa sınavlar,  jüriler biraz stres yaratıcı olabiliyor. Altından sağ salim kalabiliriz umuyorum.

   Melissam büyüyor, anahtarlığı kapıya takmayı, fişleri prize takmayı ve telefonları bulduğu yerde kapıp kulağa götürüp "alaaaa" demeyi öğrendi:) Zaman geçtikçe, büyüdükçe, bir yandan dursun zaman diyorum öte yandan, daha çok şey paylaşabildiğimi görünce çok hoşuma gidiyor.


  Cumartesi günü organik ürünleriyle meşhur tots and more'un verdiği bruncha davetliydim, çook faydalı bilgiler topladım ve güzel insanlarla tanıştım, yakında burada ayrıca bir gönderide (post diyesim geliyor ama illa türkçe kullanacağım diye kasıyorum, değerimi bilin ;) )  yazacağım.


Gelelim haftanın osuna busuna..

Haftanın Şarkısı: Bu muhteşem david Bowie şarkısıni Anıl'dan öğrenmistim. Sık sık dilime dolanır.

Haftanın Ready To Weari: Mavi Jeansin bu jeani ne kadar jbrand jeansi andırıyor. Alınca jbrandjeans hevesinizi 90 liraya kapatıyorsunuz. Benden söylemesi.
Haftanın Tasarımı: Tom Ford 2015 bahar. Yamuluyorsam düzeltin.  Bizi alıp 70lere götürüyor. Ba-yıl-dım.
Haftanın Bebek Ürünü: Tchibonun bu ouncak kutusu gerçekten çok zekice. İçinde farklı farklı kutular var, dikdörtgen ya da kare ya da silindir ve herbirinde farklı motif var. Parlak taş, boncuk ya da ayna. Herbiriyle tek tek oynarken bebeğiniz her defasında farklı bir özelliğini keşfediyor, öte yandan kutuya hep birlikte yerleştirildiklerinde bir tetris oyununu andırıyorlar. Melissa bayılıyor. Yemek yeme işkencesini bu kutuyla oyalanırken hızlandırabiliyoruz.

Haftanın Sözü:
Haftanın Fit Motivasyonu: Bu kadın kendine ne yapıyorsa aynısından istiyorum! Senelerdir hep aynı ve mükemmel!

Haftanın Ünlüsü: Chris Isaak'in klibini hatırlamayan var mı?  Öyleyse, dayak geliyor. Haftanın kazanan ünlüsü Helena Christensen







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder